8.03.2014

9. Bielenda arbuzowe masło do ciała

Na wstępie chciałabym przeprosić za tak długą nie obecność, jak wiadomo są wakacje co u mnie wiąże się ze spędzaniem czasu ze znajomymi. Jak wyjdę rano to przyjdę tylko coś zjeść i spać. A jeśli siedzimy u mnie to i tak nie mam jak dodać postu. 

Dzisiaj przychodzę do was z arbuzowym masłem do ciała firmy Bielenda. Miałam dodać to już dawno, ale dopiero dzisiaj się zebrałam bo niestety od paru godzin leje deszcz.


Kupując je myślałam o pięknym arbuzowym zapachu, niestety moje myśli rozwiały się bardzo szybko. Po otwarciu owszem przywitał mnie świeży zapach lecz trzeba wsadzić nos w kosmetyk by poczuć.  Konsystencja dosyć rzadka jak na masło, która po nałożeniu na nagrzane ciało rozpływa się. Pozostawia tłusty film. Wchłania się dosyć szybko.
Kolor jest ni to biały ni to to jasny róż.


Myślę, że więcej nie kupię już masła z tej serii. Chociaż kobieta zmienną jest :)

A Wy testowaliście już ten kosmetyk? Co o nim sądzicie?

1 komentarz: