7.09.2016

33. Wakacje

W końcu są moje wyczekiwane wakacje! 
Tyle się dzieje, że nie mam czasu nawet laptopa włączyć, a jak już mam czas to nie mam prądu :D
Tak to już jest jak się "mieszka" na środku jeziora :)
Dużo czasu spędzam na wodzie a jak wiadomo baterie i akumulatory się rozładowują i nie mam jak coś napisać. 

Jestem w trakcie robienia prawa jazdy i uzupełniania wymagań do patentu żeglarskiego <3
Wolne chwile spędzam ze znajomymi i przyjaciółmi, nie nudzę się :)


Ostatnio byłam na sesji, więc podzielę się z Wami zdjęciami  :) 




















Podobają Wam się zdjęcia?
A wy jak spędzacie wakacje?



4 komentarze:

  1. Świetne zdjęcia. Życzę miłych wakacji ;>

    OdpowiedzUsuń
  2. Życzę powodzenia, bardzo ładne zdjęcia :)
    la-karolla.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Wakacje trzeba wykorzystać jak najlepiej.
    Pierwsze zdjęcie jest najładniejsze. A drugie dodane przez przypadek? Leginsy nie do krótkich bluzek. ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. trzeba wykorzystac je, ja miesiąc miałam
    poeta112 blogspot com

    OdpowiedzUsuń