7.01.2015

13. Trochę o książkach

Z każdym kolejnym postem obiecuję sobie, że zacznę tu pisać częściej i regularnie... no ale przy moim trybie życia niestety jest to nie możliwe. Jestem osobą strasznie porywczą i nie umiem usiedzieć na miejscu robię 10 różnych rzeczy na raz nigdy nie wiem co będę robiła za 5 minut. Teraz jeszcze podczas wakacji większość czasu spędzam na plaży, plusy mieszkania nad jeziorem ;) Dziś wróciłam pogryziona przez mrówki, poobijana i poobcierana - dziecko żagli ;) W końcu mogę cieszyć się słońcem po ponad tygodniu ciągłego deszczu. 

Chciałam dzisiaj napisać o książkach, które w ostatnim czasie przeczytałam. Uwielbiam spędzać czas na plaży z książką w ręku opalając się bądź po prostu siedząc, siedząc na dziobie łodzi z książką w ręku całą zimę tego mi brakowało. 

Od maja przeczytałam tyle książek, że sama już nie wiem ile ich jest. 
Książki które czytam najczęściej wypożyczam w bibliotece, gdyż nie lubię kupować nowych. Jest to dla mnie zwykła strata pieniędzy... należę do osób, które jak raz coś przeczytają, oglądną już do tego nie wracają A mimo to mam w domu sporą biblioteczkę ;) 
Podczas jednej z wizyt w bibliotece pewna pani poleciła mi książki Jodi Picoult... no i stało się wypożyczyłam na początek bodajże 4 i przepadłam. Jak najbardziej polecam ;) Przeczytałam między innymi; 
"Świadectwo prawdy"
"Dziesiąty krąg"
"Linia życia"
"Jak z obrazka"
"W naszym domu"
"Bez mojej zgody"


Jestem także wielką fanką Sparksa, uwielbiam jego powieści najbardziej wzruszył mnie "List w butelce"

2 komentarze:

  1. jodi picoult to naprawdę fajna pisarka i warto zapoznać się z jej twórczością

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja w ciągu ostatnich 5 lat przeczytałam niewiele "normalnych" książek, ale same fizyczne... Teraz, kiedy skończyłam studia, muszę wszystko nadrobić i zacznę od jednej z pozycji, którą wymieniłaś - mam nadzieję, że mi się spodoba. :D

    OdpowiedzUsuń