5.21.2014

6. Avon ski so soft enhance&glow

Rozświetlający balsam opalający w sprayu do średniej karnacji. Jak wiadomo do wakacji został tylko i aż miesiąc, która z nas nie marzy o pięknej opaleniźnie. Mieszkam nad jeziorem, całe wakacje spędzam w stroju kąpielowym więc zawsze złapie słońce. Jednak teraz nie ma zbyt dużo słońca a białe nogi nie wyglądają ładnie. Kupiłam balsam opalający, szczerze to biorąc go byłam sceptycznie nastawiona. Psiknęłam sobie na nadgarstek trochę kosmetyku i nie zwracałam na to uwagi co się z tym dzieje. Wieczorem na mojej ręce pojawił się ślad pięknej złotej opalenizny. Co najważniejsze nie wygląda sztucznie i nie pozostawia zapachu jaki zostaje po samoopalaczu. Po drugim użyciu moje nogi mają delikatny odcień brązu, nie jest to tak jak po samoopalaczu efekt rzucający się w oczy. Wygląda to naprawdę naturalnie.
Opakowanie jest wygodne w użyciu; nie za małe nie za duże. Płynu jest 150 ml a czas w jakim należy zużyć wynosi 12 miesięcy. 



Polecacie jakieś balsamy brązujące?

3 komentarze:

  1. Świetny jest sama go używam :)
    Co do balsamów to nie mam nic do polecenia :/
    http://patrycjuuu.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie używam takich kosmetyków :).

    OdpowiedzUsuń
  3. niestety nie widzę banerka do rozdania

    OdpowiedzUsuń